مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-27حوادث

 بازیگوشی مجازی کودکان / کودک 6 ساله ای که متهم به کلاهبرداری است!


فاطمه امی؛ امیرمهدی شش ساله است و هنوز خواندن بلد نیست، اما متهم به سرقت اینترنتی به مبلغ دومیلیون تومان شده.

- خانواده یتیم 32 روایت کودکان بزه­کار اینترنتی در دادگاه اطفال  بازیگوشی مجازی کودکان / کودک 6 ساله ای که متهم به کلاهبرداری است! بی ­توجهی یا فقدان مهارت­ های فرزندپروری پدر و مادر ها را می ­توان در راهرو های دادگاه اطفال دید؛ علاوه بر خانواده ها، آموزش و پرورش و نهادهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی هم باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - فاطمه امی؛ امیرمهدی شش ساله است و هنوز خواندن بلد نیست، اما متهم به سرقت اینترنتی به مبلغ دومیلیون تومان شده.

او در جلسات رسیدگی حاضر نشده، شاید چون خودش هم خبر ندارد که چه اتفاقی افتاده، درحالی که حساب بانکی و برداشت وجه به نام اوست و همه ­ی مدارک هم تا اینجا علیه امیرمهدی است.

این اتفاق زمانی رخ داده که او حتی نمی تواند اتهام خودش را به درستی درک کند یا از مبلغی که ادعا می­کنند سرقت کرده استفاده ­ای کند.

کرونا فعالیت مجازی کودکان را بیشتر کرده و به دنبال آن تعداد پرونده ­های بزه­کاری اینترنتی اطفال هم بالا رفته؛ به طورکلی ماهانه 70 الی 100 پرونده راجع ­به جرایمی که کودکان مرتکب شده­ اند، به هریک از شعب دادگاه­ اطفال تهران ارجاع می­


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 بازیگوشی مجازی کودکان / کودک 6 ساله ای که متهم به کلاهبرداری است!

 بازیگوشی مجازی کودکان / کودک 6 ساله ای که متهم به کلاهبرداری است!